lauantai 24. helmikuuta 2018

Hei maailma

Hei.

Tämä on ensimmäinen kerta vuosiin, kun kirjoitan julkisesti. Rakastan kirjoittamista, mutta kerran pitkällä matkalla ollessani kaikki kirjoitukseni varastettiin, ja sen jälkeen sisälleni kehittyi blokki. En ole uskaltanut aloittaa uudestaan. Kuin vasta nyt. Silti olen ihan pihalla - mitä minä olen tekemässä? Mitä minä kirjoitan?

Tarkoitukseni on terapioida itseäni tuomalla ajatuseni "paperille". Salainen toiveeni on myös, että joku päivä kirjoitukseni tavoittaisi ihmisiä, jotka ovat kokeneet kärsimystä elämässään ja jotka kokevat, että kokemuksistani voisi olla heille jotain apua, että se loisi edes hitusen toivoa paremmasta maailmasta.

Kaikki unelmoivat paremmasta maailmasta. Me olemme täällä yhdessä rakentamassa sitä. Joka ikinen päivä, joka ikinen meistä.  Ei unohdeta sitä.

Minua aihe koskettaa erityisesti, sillä olen pienen lapsen äiti. Kasvatan lapseni tiedostaen, että hän on suuri vaikuttaja tulevassa maailmassa ja hän on tullut suoraan tietoisuudesta. Hän on minun opettajani, vähintään  yhtä paljon kuin minä olen hänen. Toivon, että jokainen vanhempi, ja jokainen ihminen joka on paljon tekemisissä lasten kanssa, muistaisi tämän. Toivon, että jokainen muistaisi kunnioittaa tuota lasten iänikuista vanhaa viisautta mitä jokainen meistä kantaa sisällään mutta mihin lapset ovat niin paljon paremmin kosketuksissa kuin me isot ihmiset.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos <3