sunnuntai 5. toukokuuta 2019

Heippa rakas

Arvaa mitä. Olen onnellinen

Elän sitä, mitä haluan elää. Olen joutunut pohtimaan ja miettimään elämääni, ja sitä, millaista elämää haluaisin elää. Olen tutkaillut unelmiani ja pistänyt niitä uusiksi.

Olen meditoinut kiitollisuutta ja olen meditoinut unelmiani, tavoitteitani. Olen elänyt noita tavoitteita toteen. Olen löytänyt tavan ansaita rahaa tekemällä hyvää maailmalle ja huolehtimalla itsestäni. Tekemällä sitä, mistä olen unelmoinut jo pitkään.

https://thenextlevel.fi/wp-content/uploads/sites/269/2018/11/Voittava-tila-vartissa.mp3

Suosittelen lämpimästi kyseistä meditaatiota ihan jokaiselle. Minä teen sitä melkein joka toinen päivä, ja se todella toimii.

Me olemme värähtelyä ja me saamme sitä, mitä me annamme. Meidän todellisuutemme vastaa suoraan värähtelyämme.

Mitä sinä annat maailmalle? Onko se  kaikki mitä voit antaa?

Rakkautta ja iloa ihan jokaiselle,

Sofia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos <3