maanantai 9. heinäkuuta 2018

Sää

Tällä hetkellä on tyyntä.

On ihanaa vain olla. Löysin kaiken kaaoksen jälkeen taas rauhan, tänään.

Salaisuuksien kirja.

Minun ei tarvitse kuin avata kirja, ja se antaa vastauksen samantien.

Tämä on elämän puhtaampi todellisuus. "Minä" on sopeutuvainen joka hetki. Kun päästän irti niistä ideoista, muiden mielikuvista, eli valheista, siitä mitä olen, olen askeleen lähempänä todellista minää, eli vapautta. Siksi minä rakastan matkustamista. Voin tehdä sitä, mitä osaan parhaiten, sopeutua .

Kun matkustat yksin, olet täysin vapaa. 

Muut määrittävät meitä enemmän kuin ymmärrämmekään. Nuo rakkaimmat läheisemme, ovat tietyllä tapaa vanginneet meidät. Ihan niinkuin meidän näkemyksemme heistä ovat vanginneet heidät.

Onneksi on parantavia ihmissuhteita. Onneksi mikä tahansa ihmissuhde voi kääntyä parantavaksi.

Huh. Tällä hetkellä on hyvä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos <3