lauantai 14. huhtikuuta 2018

Ja kuka minä olen?

Minä kirjoitan isoista asioista.

Mutta oikeasti, minä olen hyvin pieni.

Minä olen vain yksi tähti muiden joukossa.

Minä olen elänyt vain hetken, mutta koen, että olen kokenut jo ikuisuuden. Sisäisesti tunnen itseni hyvin usein paljon vanhemmaksi, kuin fyysisesti olen. Minulla on ollut elämässäni tilanteita, jolloin olen joutunut vaikeuksiin, koska olen unohtanut, että muut näkevät minut vain nuorena tyttönä. Vaikka olen käyttäytynyt kuin vanha, kokenut ihminen..

Minä haluan olla rakentamassa maailmaa, jossa meidän lapsemme voivat toimia opettajinamme. He näyttävät meille tien, ja saavat jakaa iätöntä viisauttaan. Ja me kuuntelemme hiljaa ja nöyränä.

Olen ollut paljon asioita. Olen ollut hyvin hiljainen, ja hyvin äänekäs. Olen ollut ujo, ja häpeilemättä tuonut itseäni äänekkäästi esille. Olen piiloutunut ja esiintynyt. Olen esittänyt tyhmää ja ollut pikkuvanha. Olen vihannut itseäni ja rakastanut itseäni. Olen ollut vihainen maailmalle, halunnut monta kertaa kadota maailmasta, ja olen rakastanut elämää ja maailmaa mielettömästi. Olen ollut siveellinen ja hyvin rietas. Olen kokenut oloni rumaksi ja hyvin kauniiksi.

Koska olen kokenut niin paljon, sisälläni on valtava määrä ymmärrystä. Ja tuo ymmärrys, myötätunto haluaa tulla ulos...

Jos me opettaisimme toisillemme, että on okei kokea olevansa erityinen. Sinä olet erityinen.

Yksi haastavin asia tässä maailmassa on uskoa itseensä, kun kukaan muu ympärilläsi ei usko sinuun. Mutta sinä pystyt siihen. Jos minäkin pystyin.

"Ole se muutos, jonka haluat nähdä maailmassa"

"When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace".

Minä haluan uskoa, että olemassaoloni tässä pallolla ei ole turhaa. Voitko sinä taata minulle että sillä on tarkoitus?

Onko sinun elämälläsi tarkoitus, jos niin mikä se on?

Ainoa hetki on nyt. Ei eilen, ei huomenna. Ei vuoden päästä. Nyt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos <3